profile chat entries credits +follow home



Sudah cukup sudah
Saturday, May 18, 2013@3:41 PM

Mungkin aku terlalu berharap. Mungkin aku terlalu berharap dan berharap sehingga harapan itu akhirnya sia-sia. Ianya tk mampu merubah apa pun. Dan aku biarkan dia. Kerana aku pasti suatu hari nanti dia jua akan merasai seperti apa yg sdg aku rasai. Keep Calm and Stay Strong. 

Memori tidak meninggalkan kesan apa pun. Ianya sekadar memori utk disimpan bukan utk diingati sepanjang hari lalu menangisinya. Tidak! Aku bukannya seorang perempuan yang lemah atau terlalu terdesak sehingga meminta minta simpati dari si lelaki. No! 

Aku dgn haluan aku. Dan kau dgn haluan kau. Dan kita tk pernah berjanji apa apa atau punyai ikatan apa apa. Ya, semoga bahagia. Dan terima kasih atas segalanya. Adios Amigos!


Boleh lihat aku tersenyum. Boleh lihat aku ketawa. Tapi kau takkan boleh lihat betapa sakitnya hati aku. #Fact