profile chat entries credits +follow home



Masa
Wednesday, October 3, 2012@7:57 PM


Masa terus berlalu . Dalam aku kehausan mencari Kasih ketika aku sudah jernih menahan getir yang tiada henti melanda diri yang kian menambah luka . Aku hampir putus asa menanti cebisan - cebisan bahagia . Nyaris rebah bersama serpihan Hati yang berderai . Tidak ku sangka penantian ku berbalas jua . Kau menjelma tiba - tiba . Tanpa sekilas tanda cebisan hati bercantum kembali . Kekuatan diri menjengah lagi . Dengan Sejuta harapan , Seribu impian , Senyuman yang hilang jua terhias indah . Dengan hadirmu ke dalam Takdirku .


Aku terasa bagai Mimpi dan Fantasi . Lama baru ku sedar , kedatanganmu adalah satu Realiti yang ditentu Ilahi . Tidak ku rasa cukup Kesyukuran yang ku panjatkan , terlalu sedikit rasanya Doaku pada Nya . Kian kerdil diriku menghadap Nya yang begitu banyak menabur nikmat pada Hamba yang sering alpa sepertiku . Tidak ku tahu lagi apa yang dapat ku lakukan untuk menzahirkan betapa aku bersyukur dengan nikmat ini dengan Kehadiranmu . Terima kasih Ya Allah kerana mengurniakan seorang insan yang selama ini ku tunggu , seorang yang benar - benar memahamiku . Tuhanku ... kekalkanlah perhubungan ini kerana ku tidak rela kehilangannya . Hanya Pada Mu aku memohon . Amin Ya Rabb ~