profile chat entries credits +follow home



Keputusan UPU yang hambar .
Tuesday, July 17, 2012@5:35 PM



Pertama sekali saya ingin mengucapkan Tahniah kpd rakan - rakan tingkatan 6 Atas sesi 2010/2011 yang telah mendapat tempat di IPTA . Tahniah ! 

Mesti tertanya - tanya bagaimana dgn keputusan UPU saya ? Hehehe . Dgn penuh rasa kecewa saya tidak mendapat tempat di IPTA . Tak mengapa . Itu semua salah saya sendiri yang tak tahu menghargai peluang dan ruang yang telah diberi . Tapi STPM bkn pengakhiran segala galanya . Kalau kita nak , kita usaha , kalau kita tak nak kita akan putus asa . Saya akan usaha dan usaha ! InsyaAllah , doakan saya dapat menyambung pelajaran saya . Tak kisahlah IPTS ke Kolej ke , yg pntg usaha kita . 

Apa yang saya nak , supaya kedua ibu bapa saya bangga dapat anak mcm saya . Saya nak seboleh bolehnya dan sekurang kurangnya saya mempunyai segulung ijazah ! Dan saya harap dgn segulung ijazah tu mampu membuatkan kedua ibu bapa saya menangis KEGEMBIRAAN diatas kejayaan anaknya yang seorang ini :) InsyaAllah , i'll prove it ! 

Ingat dlm hidup jangan pernah kenal erti PUTUS ASA :) Chill !





Inilah hasil dari keputusan UPU :)