profile chat entries credits +follow home



Takdir Allah tiada siapa boleh halang atau persoalkan .
Wednesday, March 28, 2012@9:55 PM

Dua tiga hari ni rasa mcm ada yg tk kena .
Ohh k , ada org cuba tipu kita . Walaupun dea tk de pon niat nk menipu .
Tapi agak terasa jugak hati ni . Sedihh kott . Ohh k dea dah mtk maaf .
Kita maafkan . Patut hati ni rasa mcm ada yg tk kena jee .
Haiii , manusia manusia . Kita ni pon tk terlepas jugak dari buat kesilapan walaupun ianya sekecil kuman *fikir-fikirkan*

Dan satu keputusan telah pun dibuat . Ohh k sedihh ni sedihh .
Tapi demi menjaga Iman , kita buat jugak !
Tk bolehh calling calling mcm selalu lagi dahh . Msj je okayy ?
Kita tetap kawan mcm dulu , mybe tk lahh serapat dulu kott . Dont knowlahh .

Takdir Allah . Dia tidak ditakdirkan utk kita . Siapa ? Mereka yg bukan milik kitalah .
Allah telah siapkan kita dgn pasangan masing masing .
Bersabarlah dlm mencarinya .

Bila diingat kembali dosa dosa yg pnh kita buat menangis sendirian dan hanya Dia je tahu .
Sedihhh . Hina sangatt rasanya . Hinaaa ! Tapi kita jadikan ianya pengajaran .
Tak kan diulangi lagi ! Tk nk dahh hidup mcm tuhh !
Ya Allah ! Jauhkan aku dari segala kemungkaran .

Lelaki yg baik utk perempuan yg baik kan ?
Dan begitulah sebaliknya .
Kita ni tk baik , hina sgtt . So mybe tk dapat yg baik .
Tapi kita harapp sgtt Allah temukan kita dgn insan yg baik dr segi Imannya dan jugak Akhlaknya .
Aminnn !

# Tk salah kita mohon benda yg baik , semoga apa yg kita mohon tu dimakbulkan . cepat atau lambat jee #

Maaf ! Saya bukanlah seorang perempuan yg bergelar ustazah , tapi saya adalah seorang muslimah . Hidup dan mati hanya utk Allah .