profile chat entries credits +follow home



Silence
Tuesday, February 14, 2012@8:52 PM

Silence .

Diam .

Kadang kadang diam itu lebih baik . Hanya perlu menguncikan mulut . Tengok sekeliling . Apa yang terjadi ? Okayy . Bercakap bila perlu . Bila ianya sangat-2 perlu . Bukan bercakap tk tentu hala . Dan disebabkan itulah ada masanya kita perlu diam untuk memberi org lain bercakap .

Aku dah tk sanggup nk cakap lagi . Aku dah penat nk cakap lagi . Cukuplah . Semoga kau faham . Walaupun kadang kadang agak susah untuk kau faham kerana kau memang seorang yang susah untuk memahami .

Ayat diatas hanya rekaan semata . Tipu dusta semata . Rekaan yang telah dicipta .

Apa lagi yang boleh dikata ? Kalau kata kata kita tiada siapa percaya . Diamkan lebih baik . Kadang kadang aku rasa entry aku ni gilee . APA AKU TAIP NI ? *buat muka blur*

Kadang kadang kalau terlalu diam sangat nanti org cakap kita sombongg . Penatkan nk puaskan hati semua org ? Yang ni ckp mcm ni . Yang tu ckp mcm tu . Yang sana ckp mcm .. ohh k dahh tk de idea .

Pernah tk kita puaskan hati kita sendiri tanpa memikirkan org disekeliling kita ? *garu garu kepala* tk pernah rasanya . Apa yang kita nk buat atau lakukan mesti kita kena fikir ttg org di sekeliling kita . Yela kadang kadang apa yang kita lakukan tu salah . Kadang kadang betul .

Okayy entry ni gilaaa . Taip pasal mende merapu bukan ? Ohh k . sila keluar sekarang :) Kbai .