profile chat entries credits +follow home



Siapa saya ?
Tuesday, February 7, 2012@6:47 PM

' siapa saya dalam hidup awk ? '
' siapa saya dalam hidup awk ? '
' siapa saya dalam hidup awk ? '

Bolehh jawabkan untuk saya ? Saya siapa dalam hidup awak ? NUR HAFIZAH dalam hidup awk ?
Yeke saya NUR HAFIZAH dalam hidup awk ? saya tk rasa mcm tu pon . kenapa yee ?

Pelbagai persoalan bermain di fikiran . sampai tk tertanggung rasanya persoalan itu . Hari demi hari persoalan itu sering kali menghantui diri . Siapa saya dalam hidup awk ?

Tiada siapa boleh jwb soalan tersebut melainkan awak . Dan saya tk perlukan jawapan awak .
Awak simpan jawapan awak baik-2 dalam hati awak .

Siapa ' awak ' tu ? ouhh bukan sesiapa . Hanya seorang manusia . Nama ? perlu ke nama ?
Hamba Allah yg sememangya tidak akan wujud sebenarnya *padan muka terkena*

Actually fiza tk tao nk tulis apa . Otak fiza kosongg . Dan ianya perlu diisi dengan ilmu . Ilmu Allah yang tidak pernah habis untuk kita cari dan gali dan manfaatkan di dalam hidup kita sehingga kita mati .

Apa yang fiza tahu , fiza takkan berhenti untuk terus mencari ilmu Allah itu . Dan fiza akan cuba menjadi yg lebih baik dari hari ini dengan Ilmu Allah itu . Apa yang perlu fiza lakukan 'Berjalan tanpa henti ' berjalan mencari makna hidup . Makna kehidupan itu sendiri .

Manusia sering alpa . Begitu jua diri ini . Tidak terlepas dari melakukan kesilapan . Dan kini aku telah sesalinya . Tuhan sentiasa ada untuk kita . Tetapi mengapa kita tiada masa langsung untuk Dia ? Tanya pada diri sendiri sebenarnya . Jawapannya simpan baik-2 .

Untuk hari ini . Fiza penat jadi diri fiza sendiri . Tapi fiza bersyukur sebab jadi diri fiza sendiri . Mesti korg pelikkan ? ahh never mind . Okayybai . Teruskan BERJALAN !