profile chat entries credits +follow home



Saya NAK kawan dengan Awak !
Thursday, January 19, 2012@8:05 PM

' awak nk kawan dengan saya ? eeiii ! awak bukan cantik / handsome ponn .'
' awak cermin dulu muka awak yee , ada hati nk kawan dengan saya '
' awak ingat dengan PAKAI TUDUNG tu awak cantik lahh ? eeiii ! perasan jee ! '
*DAN BERMACAM-2 LAGILAHH*


Hyee awk ? baik punya ayat awak sound saya yee ? wahh ! hebatt lah awak . awak sanggup tanggung dosa isteri awak nanti disebabkan dea tk pakai tudungg . Eeeiisshh-2 ! hebatt lahh awk ni . kebal betol awak kan ? awak tahan api neraka yang HOTHOTHOT tuhh kann ? atas dunia awak HOTHOTHOT . kat sana nantyy pon awak HOTHOTHOT jugakk . hebatt !
#HAKTUII !#

maaf kalau fiza agak kasar . tapi inilah hakikatnya kan ? nk kawan ponn tgk rupa paras . pelik jugak fiza . hurmm . malas nok kate lebih . nty ore kabo fiza ni poyosss !
*dea kabo gitu sebab dea terasa* WALAWEYHH habaqq angg !

sesiapa yang terasa merasa terlebih kuah ke sudu ke harap maaf . tapi sedarilah anda bahawasanya tiada siapa yang layak menilai zahir seseorang itu . kita ni hanya manusia biasa . tiada yang lebih tiada yang kurang . lebih awak kurang kt org . lebih kt org kurang kt awak . Jadinya , sama sahaja kita ini . tetap Hamba Allah Yang Satu !

manusia tidak dinilai melalui zahirnya sahaja . manusia itu sama sahaja di pandangan Nya . yang membezakan kita adalah IMAN . tepuk dada tanya Iman . bukan tanya Aiman . hok alohh hok alohh hok alohh . kecek gapo fiza neyh ? haha :D maka dengan itu . bagi yg terasa maaf sekali lagi . fiza pon hanya manusia biasa . tetap HambaNya Yang Maha Esa .

apa yang penting Ikhlaskanlah hatimu ketika kamu ingin berkawan . rupa awak cantik/handsome dah tua reput jua ye dakk ? sama-2lah peringatkan diri yee .

# YANG BAIK DATANG DARI ALLAH TAALA , YANG BURUK DATANG DARI DIRI FIZA SENDIRI #