profile chat entries credits +follow home



Apakah perasaan anda terhadap saya ?
Friday, January 13, 2012@1:53 PM

Awak suka saya ? Awak sayang saya ? Awak rindu saya ? Ataupun awak benci saya ?
Tak kisahlah memana pon kann . Itu awak punya perasaan , jadi saya tiada hak untuk halang awak berperasaan begitu terhadap saya mahupun pada orang lain . Makanya , buatlah keputusan dgn baik . Salah pilih diri sendiri merana .



Bak kata seorang kawan Facebook fiza ' Fiza jagalah hati fiza baikbaik ' . Satu baris ayat yang memberi seribu satu makna . InsyaAllah , akan fiza jaga hati fiza baikbaik yee wan :) thanks sgt sebab wan baik dgn fiza .


Biarkan yang lepas berlalu dgn sendiri . Dan seharusnya kita reda dengan apa yang terjadi . Yang menjadi persoalannya , Mengapa mesti ada yang memberi harapan pada diri ini ? Sejujurnya lebih selesa hidup sebegini . Biarlah org kata hidup single ni boring dan sebagainya , tapi bagi fiza hidup single lagi bebas . Nak kawan dgn siapa pon tk kisah . Tapi terkadang ada juga perasaan jealous tgk orgg lain berpasangan , tapi mungkin perasaan itu hanya seketika :)


Maka , tk kisahlah ada couple atau single . Apa yang penting sentiasa jaga diri dan hati kita . Pesanan untuk diri fiza sendiri juga :)


Kepada mereka yang berpasangan - Jagalah hati pasangan anda baik-2 :) Jauhilah apa yang dilarang oleh Nya .

Kepada mereka yang berseorangan mcm fiza - Teruskan dengan menjaga hati anda baikbaik :) Bila sampai serunya nanti , berpasangan jualah kita . InsyaAllah .