profile chat entries credits +follow home



Sedetik bersama .
Thursday, December 15, 2011@4:08 PM


Assalammualaikum .
May Allah bless u always .



Sila gerakkan mata anda ke kanan ---->




Semalam , last paper BM1 STPM 2011 .
Semalam jugak last pakai baju sekolah warna biru .
Semalam jugak last duduk dekat atas kerusi sekolah .
Semalam jugak last bergambar dengan mbr-2 kelas pakai baju sekolah .

< ----- Sila gerakkan mata anda ke kiri



Aku akan rindukan kaw ELYANIE SUHAIMY # nama facebook #
Aku juga akan rindukan mereka - mereka semua # budak kelas 6 SKP ATAS 2011 #
Nonie , aku akan rindukan kaw sgt-2 :(
Rindu nk gelak-2 dengan kaw , gurau-2 dengan kaw lagi .
Ingat lagi masa tuhh hari rabu , kita pakai baju KOKO .
Tengah borak-2 , kaw tetibe raba poket baju kaw , kaw nk amik hp kaw .
Pdhal kaw letak hp kaw bwh meja , aku pndg jee kaw .
Ayat cover kaw sewaktu aku tanya ' nonie kaw cri ape ? hp kaw eh ?'
Kaw jwb ' eh tk lahh , aku sje je check pokett aku ni '
Haha . Ayat cover kononn ! mcm lah aku tk tao kaw cri hp kaw yg kaw letak dlm laci meja !
Hahaha . Kelakar . Aku gelak jee msa tuhh . Sendiri letak sndri lupa .
APE PON TK BOLEHH . Haha .
Kaw rindu aku tk ? ==! * sje je tnya soklan mcm tuhh *



Aku rindu ALYAH ILJIMAE , HIDAYAH YUSOF , ADURA ,
NORA , MINDA , PUTTIEY PUT , ECAH , dan semua lahh .
Lepas ni kte jumpee kt IPT pulak yee .
Mana lahh tao kot dapat U sama kee kann .
Huahuahua :)
InsyaAllah . Aminn .


Sampai sini jelahh utk kali ni .
Semoga kamu semua bahagia disamping insan tersayang .


Lastly untuk nonie n alyah .
Kt melaka kitee ddk 1 bilik .
Tidur asingg-2 . Tapi mandi dlm blik air yg sama # ade kne mengena ke ? ==! #
Nonie , kaw tao kan kenangan aku kt melaka tuhh ?
Kaw jaga diri kaw bebaik kalau kaw dhh g keje kt melaka nty .
Soryyy tk pat ikott kaw sekali . Ayah aku tk sihatt so aku kne ddk uma jee .
Btw , i really miss u . T.T
JAGA DIRI :(

Nonie , aku akan rindukan kaw sgt-2 :(