profile chat entries credits +follow home



Aku sendiri di sini bertemankan rindu bersamamu .
Friday, October 28, 2011@8:54 PM
Assalammualaikum .
Hyee readers . May Allah bless u always .


Disini , aku masih sendiri begini .
Disini , aku masih sendiri bersama rindu ini .
Disini , aku masih sendiri bersama cinta ini .
Dan disini jua aku masih sendiri bertemankan luka ini .


Aku masih disini .
Masih disini dengan cinta ini .
Cinta yg sgt menyakitkan ini .
Sakit sehinggakan aku lebih rela engkau mati .
Mati membawa luka dan duka ku sekali .
Luka dan duka yg memakan diri aku sendiri .
Tapi , aku masih disini . Hanya mampu mendoakan kebahagiaan mu dunia dan akhirat .
Kerana aku jua seorang manusia biasa . Seorang hamba Allah yg Kerdil lg Hina !
Siapalah aku untuk menentang segala takdir Yang Maha Esa .
Kerana aku yakin , ada cinta lain yg lebih baik untuk diri ini .

Kepadamu , aku harapkan engkau bahagia .
Semoga perubahanmu berjaya .
Aku disini merinduimu .
Salam tulus ksh syg dari ku ....
Nur Hafizah khalid