profile chat entries credits +follow home



TQ ALLAH ♥
Wednesday, June 8, 2011@3:10 PM

salam :)
hye kpd smua blogger dan yg bukan blogger :)
hari ini GENAP umur ku 19 tahun :)
happy ?
yeahh ! im really-2 happy !
walaupun sblm aku temui kbhgiaan aku temui kesedihan .
ku anggap itu sbgai dugaan .
aku sabar menempuhinya ,
NAH !
Allah dtgkan kebahagiaan yg berlipat kali ganda kpdku !
insan yg aku cintai kini kembali lagi di sisiku sprti dlu :)
itulah dia hikmah di sebalik kesedihan yg telah Allah beri kpdku :)
thx you Allah :)
Terima Kasih kerana masih memberi peluang kpdku untuk terus bernafas di bumi- Mu yang sgt Indah ini !
terima kasih kerna mengurniakan aku kedua ibu bapa yang sgt menyayangiku !
terima kasih kerna mengurniakan aku abang-2 dan kakak-2 yg sgt menyayangi adiknya ini :)
terima kasih kerana mengurniakan sahabat-2 , kawan-2 yg sgt menyayangiku !
terima kasih kerana Engaku menyatukan kembali hatiku dgn hatinya :)
terima kasih Ya Allah !
tidak terbahagi ksh sygku pdMu !
terima kasih kerana Engaku telah mengurniakan aku rasa cinta itu !
terima kasih Ya Allah kerana di antara berjuta-2 sperma aku lah JUARANYA !
dan hari ini , aku hidup kerana Kuasa Mu itu !
terima kasih Ya Allah !
di hari bahagia aku ini ingin sekali aku menyambutnya dgn insan-2 yang aku sygi .
tapi apakan dayaku .
aku hanya merancang Engkau menentukan . :)
walaupun aku hanya sambutnya seorang diri di rumah itu sudah memadai :)
cukuplah setakat doa dari insan-2 yg aku sygi :)
terima kasih :)

kpd kedua ibu bapaku .
terima kasih mak , terima kasih ayah !
tanpa kalian tidak mungkin aku melihat dunia yang serba indah ini !
kalian lah yang terbaik dan terhebat di dunia ini !
maafkanlah kesalahan anakanda mu ini sekiranya anakanda mu ini pernah melukakan hatimu .
syg mak syg ayah sgt-2 !
i LOVE both of you so much !
^_________________^


SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN YANG KE - 19 NUR HAFIZAH BINTI HAJI KHALID !
^_____________________________________^
BE THE BEST AMONG THE BEST 4 YOUR FUTURE !
insyaAllah !
salam .