profile chat entries credits +follow home



Bila Waktu Berakhir.
Thursday, June 20, 2013@6:50 PM

*sapu-sapu blog*. Fehhh! Berhabuk juga blog gua! Hahaha. Bertahun pulak rasanya tak bukak blogkan. Walhal berbulan je pongg! Eh, btw Congrats pd temen2 seperjuangan gewe yg dah dapat result tu. Yg gempak-gempak teruskan gempak tapi ingat jangan tamak sampai kau jadi riak! Ye. Pesanan utk diri sendiri dan pesanan ini ditaja oleh Beras cap kaki :)


Hai! Di perenggan kedua baru Say Hai. Okay sy dah besar sy okayy! Herherher. Ekceli takde mende pn nk tulis kat sini. Tapi iyela. Ekceli byk mende nk tulis, nk luahkan kt sini. Tapi iyela lagi, kang ada yg kata "Luahkan pd ALLAH BUKAN PD BLOG!". #Yizlumik nyewww.

Let bygone be bygone. I'm happy w/ my life right now. #NoHate. Kununnn! Walhal kebencian itu meluap-luap hingga rasa dah tak mampu nk simpan. Tapi takpe. Watlek Watpis Watkool. Buat apa nk bising-bising. Dunia ini berputar ligat. Bumi itu berbentuk sfera bukan bulat! Ya. So, ianya berputar pada paksinya. Teruskan menyakiti. Kerana bagi aku manusia yg berperangai babi mcm dia, tidak perlu disayangi. 

Dia hanya perlu dibenci. Seumur hidup. Ya! Semoga berbahagia diatas penderitaan aku *lap air mata guna kain buruk*. Hahaha! Pergi mati dgn sedih-sedih! Engkau ingat bila engkau buat aku begini aku akan menangis dan terus menangis utk menagih simpati? Hell yah! 

Engkau silap! Pergi mati dgn kesedihan! Yg aku rasa cuma BENCI. Ya...Semoga bahagialah dgn rasa benci ini *tepuk-tepuk bahu sendiri*. EA? Pergi mati ya. Dari engkau berperangai Babi :)


Bye. XOXO.